czwartek, 11 lipca 2013

Rozdział 1

 Rozdział 1 ;D

*Naty*
''W barze'' 
Naty ! Ludmila chce soczek ! 
Okay - Powiedziałam ze złością .
Podchodzę do blatu i kupuję sok 
*2min później*
Proszę Ludmi twój  sok .
To jest jabłkowy a ja chciałam pomarańczowy !! -Ludmi 
Wiesz co ? Mam tego dosyć ! Nie będziesz mną pomiatać ! 
Jak śmiesz na mnie krzyczeć ? To przeze mnie wszyscy Cię lubią !
Wybiegłam z baru mam już jej po dziurki w nosie.

*Fran*
Rozmawialiśmy z paczką i zobaczyliśmy jak Naty krzyczy na Ludmile .
Ugh..Naty się zmienia - Powiedziałam
Po czym wybiegłam za nią a za mną cała reszta .
Złapaliśmy ją w parku na ławce 
Naty nie przejmuj się nią - Powiedziałam
Fran ale ona ma racje bez niej nikt mnie nie lubi nie potrzebnie się jej stawiałam .
My cię lubimy ! - Odpowiedziałam po czym ją przytuliłam .
Ooo grupowy przytulas ! -Powiedział Andreas .
Poszliśmy na zajęcia z Angie 
Przy wejściu spotkaliśmy Ludmile
Naty ! Masz szanse do mnie wrócić  .
Chyba śnisz małpo . - Powiedziała Naty
Zobaczysz pożałujesz tego ! Ludmila odchodzi !
*Zajęcia z Angie*
Dobra kochani dobiorę was w pary i zaśpiewacie za 2 tygodnie .
Ludmila z Tomasem , Viola z Leonem , Camila z Broadwayem , Fran z Andreasem i Naty z Maxim .
*Naty*
Mineło kilka dni od kąt przyjaźnie się z Violą ,Fran , Cami itp .
O przyszedł sms od Violi ''Naty dzisiaj pidżama party o 18 mam nadzieję że wpadniesz . V.''
Hmm..Iść czy nie iść ? A co mi tam pójdę :3
*Violetta*
Już 17;50 Niedługo przyjdą dziewczyny poproszę Olgę aby zrobiła kilka kanapek później 
Dryyn 
O ktoś dzwoni to pewnie dziewczyny 
*Otwiera drzwi*
Cześć dziewczyny wchodźcie.
Poszłyśmy do pokoju i gadałyśmy , gadałyśmy i była już 21;50 .
Dziewczyny może przebierzemy się w piżamki ? - Powiedziała Camilla 
Ok. - Powiedziałyśmy razem
Do łazienki wchodziłyśmy po kolei .
Dobraa gadamy o chłopakach !-Powiedziałam
Cami podoba ci się Broadway prawda ? - Powiedziała Naty
Noo..Eee..Jaa..Ee...Tak masz racje ;/ -odpowiedziała
Ale nie wiem czy ja się mu podobam -Dodała
Hihi napewno mu się podobasz.-Powiedziała Fran. 
Może oglądniemy jakiś film ?-Zaproponowałam
Spoko - Powiedziały dziewczyny 
 Jak skończyłyśmy oglądać film była 3;35
Więc poszłyśmy spać .
*Rano*
*Camilla*
Obudziłam się rano i zobaczyłam jak Naty sms-uje i się śmieje .
Hmm .. Czyżby miała kogoś ? 
Podeszłam do Naty i zapytałam - Z kim tak sms-ujesz ?
Jaa..Z...Zz...Zz..Eee..Jaa..Z nikim !-Powiedziała
Ehee.. -Powiedziałam i obudziły się dziewczyny 
Słuchajcie ! Naty ma kogoś !
Wszystkie były zdziwione.
Coo ? Jaa ? To jest tylko mój kolega ! -Naty
Ehee ..Hihihi -Powiedziałyśmy wszystkie .
Noo dobra powiem wam noo więc to jest mój kolega podoba mi się ale nie wiem czy ja mu się podobam .
Uuuuu ! - Dziewczyny
Ktoo too ?- Dodałyśmy
Noo ...Ee..
Nikomu nie powiemy !
Too ...
Koniec rozdziału 1 ^.^








6 komentarzy:

  1. no wiesz co? w takim momencie? jak możesz? daj dzisiaj jeszcze jeden pliss ten był czadowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerywać w takim momencie, no wiesz ty co?
    Mam nadzieję, że powie "Maxi." <3
    O, i taka mała uwaga : przed myślami dialogowymi, stawiamy myślniki, np. :
    "- Cześć, Naty. - powiedziała Violetta."

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny, ale jak mogłaś w takim momencie zmienić ♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co w takim momencie dodaj szybko następny.

    OdpowiedzUsuń