piątek, 12 lipca 2013

Rozdział 6

                Rozdział6
                *Naty*
Te kilka tygodni od moich urodzin minęły bardzo szybko i były cudowne . Właśnie leżę sobie na łóżku i jestem prze szczęśliwa że mam wspaniałych przyjaciół i cudownego chłopaka . I nagle tą  cisze przerywa krzyk mamy .
-Naty !!
Ech ... Ciekawe co chce .
Poszłam do salonu obok siedział ten Rafał jak ja go nie lubię .
-Tak ? - Powiedziałam .
-Musimy ci coś powiedzieć - Powiedziała mama .
-Żenicie się !? - Byłam wystraszona .
-Nie - Mama
Uff .. - Ja , kamień spadł mi z serca .
O co chodzi ? - Zapytałam w końcu .
Wyjeżdżamy do Hiszpanii dostałam tam bardzo dobrze płatną prace - Powiedziała mama
Nie wiedziałam co powiedzieć .
To znaczy wy wyjeżdżacie ? - Zapytałam z nadzieją .
Nie , my wszyscy - Powiedziała
Are you fucking kidding me ?
Rozpłakałam się i powiedziałam kiedy ?
Za tydzień - Powiedział Rafał
Pobiegłam do pokoju nie mogłam w to uwierzyć moje życie wywróciło się do góry nogami , miałam tylko te pytania w głowie ;
Co z Maxim ?
Co z moimi przyjaciółmi ?
Co ze Studiem ?
Jak ja im to powiem ?
Po chwili mama weszła do pokoju i powiedziała, że wyjeżdżamy na 12 miesięcy .
Poczułam ulgę, że tylko na 12 miesięcy, ale z drugiej strony że co ? 12 miesięcy rozłąki z przyjaciółmi i chłopakiem ?
*Następny dzień*
Jak rano szłam do Studia płakałam nie mogłam przestać Naty ogarnij się .
*Studio*
Wchodzę do Studia i widzę mojego chłopaka i resztę podeszłam do nich stałam nie wiedziałam co powiedzieć płakałam ,
-Naty ,Naty co się stało ? - Spytali wszyscy z przerażeniem .
- J .. J.. Ja .. Wyjeżdżam .. Na ..Na .. 12 miesięcy doo.. Hiszpanii - W końcu wydusiłam te słowa z siebie .
-Coo ? - Wszyscy powiedzieli .
-Moja mama dostała tam pracę .
Wszyscy stali razem ze mną nie wiedząc co powiedzieć , przytulili mnie .
                        *Maxi*
Byłem załamany że Naty wyjeżdża na 12 miesięcy , przecież to kupa czasu .
-Kiedy wyjeżdżasz - Zapytałem Naty
-Za tydzień - Odpowiedziała
-Musimy ten czas spędzić wszyscy razem - Powiedziała Fran .
 
          Koniec rozdziału 6 , mam nadzieję że się podobał ^.^
Jak by co jutro dodam kolejny rozdział xDD

7 komentarzy:

  1. świetne ale niech naty nie wyjeżdża <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny <33
    Naty ma nie wyjeżdżać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. więcej,więcej ,ale naty ma nie wyjeżdżać

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczcie ale Naty wyjedzie ^^.
    Bo już napisałam rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział super!!! Ale Naty ma zostać!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dodaj szybko next

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra jak Nati wyjedzie to może zrób tak, żeby wróciła wcześniej.

    OdpowiedzUsuń